Nvidia 2024年12月05日 20:20:19 映维 Nvidia Patent | Teleportation system combining virtual reality and augmented reality
Nvidia 2024年11月14日 20:16:55 映维 Nvidia Patent | Methods, systems, and computer program products for asset identification and visualization
Nvidia 2024年11月07日 20:44:48 映维 Nvidia Patent | Remote operation of a vehicle using virtual representations of a vehicle state
Nvidia 2024年07月25日 19:43:29 映维 Nvidia Patent | Learning directable virtual agents through conditional adversarial latent models
Nvidia 2024年07月04日 20:40:36 映维 Nvidia Patent | Using stable diffusion to generate seamless content tile sets in content generation systems and applications
Nvidia 2024年06月06日 20:14:41 映维 Nvidia Patent | Generating complete three-dimensional scene geometries using machine learning
Nvidia 2024年05月23日 20:13:03 映维 Nvidia Patent | Method for forward progress and programmable timeouts of tree traversal mechanisms in hardware
Nvidia 2024年05月16日 20:09:35 映维 Nvidia Patent | Unsupervised learning of scene structure for synthetic data generation
Nvidia 2024年03月28日 20:20:05 映维 Nvidia Patent | Techniques for large-scale three-dimensional scene reconstruction via camera clustering
Nvidia 2024年02月15日 20:06:16 映维 Nvidia Patent | Differentiable object insertion using hybrid lighting volumes for synthetic data generation applications
Nvidia 2023年12月28日 20:19:04 映维 Nvidia Patent | Light importance caching using spatial hashing in real-time ray tracing applications
Nvidia 2023年12月07日 20:10:53 映维 Nvidia Patent | Machine learning techniques for enhancing video conferencing applications
Nvidia 2023年11月09日 20:17:15 映维 Nvidia Patent | Joint 2d and 3d object tracking for autonomous systems and applications
Nvidia 2023年11月09日 20:17:12 映维 Nvidia Patent | Object tracking and time-to-collision estimation for autonomous systems and applications
Nvidia 2023年11月09日 20:16:21 映维 Nvidia Patent | Joint 2d and 3d object tracking for autonomous systems and applications
Nvidia 2023年11月09日 20:15:28 映维 Nvidia Patent | Table dictionaries for compressing neural graphics primitives